vineri, 30 mai 2008

seara în care toată lumea a râs...la reporterul nostru special de mâine

S-a întâmplat într-o seară în care nimeni nu avea veselia la el...am cumpărat câteva bilete si ne-am distrat două ore..timp în care am tras de puţine ori aer în piept. Un show de stand up comedy sau improvizaţie poate să facă asta. Poate să-ţi schimbe o stare cu una ceva mai bună, poate să-ţi aducă mai aproape o bere, un prieten şi îţi aminteşte, dacă mai e nevoie că urmează zilele libere. Pentru că n-am vrut să ţin seara doar pentru mine, m-am gândit să arăt cum începe să râdă România şi din motivul ăsta.

Spun începe pentru că la noi tradiţia are 4 ani, în timp ce peste graniţe stand up comedy sărbătoreşte centenarul.

Mâine, la Reporter Special, iese la rampă de mână cu al meu şi reportajul colegului Stelian despre mâncarea ecologică.

Multumesc din nou colegilor mei şi băieţilor din reportaj cei care schimbă stări atunci când nimeni nu are veselia la el. În rest, sâmbătă, antena3, 20.05 şi sper să placă..da.

4 comentarii:

elena spunea...

Chiar ai rasul la tine... si in cantitate industriala. Foarte tare reportajul tau Cos. L-am felicitat si pe Stelu pentru al lui. Bravo!

cosmina spunea...

Thanks, Helen!

Anonim spunea...

Foarte reusit reportajul... trebuia sa vorbeasca cineva despre ei. Dintre toti imi place mult Bobo, dar putea sa apara si colegul lui de la Showtime Tibi :)! Dar cei mai tari de la noi raman Esua din Cluj.
Felicitari pentru tema aleasa.

cosmina spunea...

Am aflat târziu de Tibi, la o bere întâmplător. :(