miercuri, 7 mai 2008

Poveştile de la reporter


Asa cum stiti, Reporter Special e in fiecare sâmbătă seara la Antena 3.
Sâmbata asta e rândul Ancăi să vă spună o poveste, mie una mi-a plăcut. Am stat puţin cu Anca şi George la montaj, nu pentru că nu aveam ce face ci pentru că am zărit prin geam câteva cadre şi am simţit nevoia să văd mai mult. Anca vorbeşte pe al său blog despre asta aşa că eu n-am să repet. N-am să vă spun foarte multe nici despre povestea mea...va fi sâmbăta viitoare dar e gata de ceva vreme.

Am ales să spun povestea oamenilor care judecă şi nu cu scopul de a da lecţii de viaţa, sunt mult prea tânără, ci doar aşa ca să-i ajut să se recunoască unii pe alţii. Da, oameni buni, judecăm aspru adesea şi ştiţi de ce? Pentru că e mai uşor să judeci aspru, să desfiinţezi decât să repari.
La sfârşit rămân cei judecaţi, cei care aleg să trăiască o viaţa în ceolofan. Le e frică să meargă şi să privească drept, nu ţipă aproape niciodată ca să nu atragă atenţia şi dacă o fac, o fac în şoaptă.

Reportajul meu va fi despre homosexuali....nu i-am incurajat şi nu le-am plâns de milă, am făcut altceva...i-am cunoscut, am stat cu ei la bere şi am văzut Clujul. După care eu am ales să rămânem prieteni, ei s-au lăsat convinşi să-mi spună totul, nu fără să roşească....în tot timpul ăsta Adi a filmat. Vă arătăm sâmbăta viitoare ce şi cum şi mă ţin de cuvânt.

Eu am scris după, asta a fost cel mai greu....până când m-am îndrăgostit de cuvinte. Nu ştiu dacă v-am mai spus asta....n-aş vrea să mă repet

4 comentarii:

Anonim spunea...

Aiaiaiaiaiai! Nu am nimic cu ei dar nici de acord sa vorbesc altora despre ei. Prefer sa-i ignor. Sa nu ma intereseze. Chiar daca am cunoscut si cunosc. Prefer sa ma adresez ca unor barbati ... ca altfel nu stiu ce sint. Ma rog. Ideea e ca nu inteleg de ce ar trebui sa le povestesti altora despre ei din moment ce oricum sint o comunitate inchisa, prozelitism nu fac, iar pe cei normali nu ii face mai destepti ca ar cunoaste stilul lor de viata. Nu cred ca sint intr-atit de diferiti (in afara de re-orientarea sexuala) ca sa ai ce vorbi despre ei. Sau sa detina ceva atit de important incit sa merite a fi spus si altora. Dar, tu stii mai bine

cosmina spunea...

lilicule,tu esti un caz multumitor intr-un fel. Ii ignori, nu te intereseaza, treci mai departe si nu i crezi atat de diferiti. Ce sa ne facem cu aia care ii concediaza, ii injura si ii batojocoresc cand tot ce incearca homosexualii sa faca e sa nu fie atat de diferiti. Mie imi era frica de homosexuali cand eram mica..nu cred ca sunt singura.
Hai sa vedem daca nu cumva nu suntem noi cei care ii judeca gresit, hai sa ne intrebam doar...

iavo spunea...

Lilicule, asa cum iti spunea Cosmina, tu perpetuezi o mare tampenie a rasei din care facem parte si anume frica. Mereu oamenii s-au temut de tot ceea ce iese din normalitatea creata de mase, de ceea ce nu cunosc. Asta dintr-un singur motiv - dezinformarea! - dezinformarea poate crea si ea monstri. Asa ca e foarte bine ca se gandeste cineva sa mai informeze publicul pe subiecte de genul. Good going Cosmina! :)

cosmina spunea...

si iavo nu e gay :) welcome!