miercuri, 7 mai 2008

baietzeii si fetitzele care se fastacesc

V-ati gandit macar o singura data ca nu v-ati ales bine profesia? Sunt convinsa...intrebarile astea o fac vie, pentru ele ajungem sa fim invidiati. Eu am patit-o, mai mult decat atat o si recunosc si e ca si cum as fi patit-o de doua ori...sunt reporter in continuare pentru ca de cate ori ma incearca intrebarea imi vin in minte mai multe argumente pro decat contra.
Se intampla sa o dam in bara, noi oamenii, cu totii....o facem si ne fasticim dupa, cautam explicatii incercam sa ne mintim pe noi ca si cum am fi altii. La sfarsit ajungem acasa si nu mai avem unde sa ne ascundem si suntem vinovati si suntem adorabili.

Ce i de facut? de trait clipa, fie si pe aia, de ascultat un Lenny sau un Robbie si de uitat la niste poze cu amintiri faine....a si de amintit ca suntem norocosi sa fim asa si de imbratisat toate astea de mai sus. Eu nu prea reusesc..nu-mi ajung bratzele. Incerc totusi...eu, reporter! Tu?

2 comentarii:

Andrei spunea...

Eu Events & PR Manager cu tendinte de antreprenor full time. Sa vedem ce o sa iasa. :)

Imi pare bine ca ti-ai facut blog si ca pot fi la curent tot timpul cu one of my all time best friends life. :)

cosmina spunea...

hey, welcome!