marți, 6 mai 2008

Mi-au luat-o inainte fara sa ma faca sa ma simt cumva in urma

Cei trei, se stiu ei, si de acum ii stie cerul si pamantul pentru ca le zic eu numele Anca, Ioana si Stelu...ei au avut blog dinaintea mea. De ce? pentru ca l-au dorit, pentru ca au vrut sa scrie despre Reporter Special. O spun fara sa-i intreb, o spun pentru ca si eu am simtit la fel dar n-am scris de emotie niciun rand pana azi...Mi-au luat-o inainte fara sa ma simt cumva in urma, dar gata, nu ma mai pot abtine. Am blog si voi scrie despre Reporter, despre sanse fructificate si trenuri in care oamenii se urca la timp. Cam asa e Reporter Special. Ne-am propus sa filmam, sa scriem si dupa sa va aratam cum e la noi acasa in Romania. Acum ca a inceput, incepem si noi sa credem ca o sa fie bine. Sigur pana acum e ca nu prea dormim noaptea, nu ne e somn, nu suntem obositi, bem cafea buna si avem cateva idei in care credem, poate doar noi...e inceput.

Cerem ceva totusi .... sa ne urmariti, cumva fara ingaduinta, prietenie sau colegialitate...in schimb ne vom lasa priviti in fata, adica prin ce scriem, ce surprindem si prin ce credem.


7 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc, pe mine sincer mă încântă la creier scriitura ta. După mine, inteligentă. Baftă!!!!!
Hai că începutul a fost mai greu.
Vă spun şi eu că primul material al Cosminei e bun, e stil proaspăt în publicistica de la noi. E fresh, fresh! For exquisite testes. Mie una îmi aduce aminte de NY.

cosmina spunea...

anca, tu iti dai seama ca n o sa mai dormim o vreme cu blogurile astea nu? :)

Anonim spunea...

Monkey nu stiam ce geniu de prietena am! Am impartit atatea dureri si totusi simt ca blogul e una dintre lucrurile extraordinare care o sa sclipeasca!
O sa fiu un cititor fidel si o sa te incurajez, felicit sau o sa te critic. Depinde de ceea ce scrii. Ca doar la asta sunt buni prietenii! Nu crezi?

cosmina spunea...

nu e geniu, irina...e fericita ca si-a facut singura blog, ca a dus o capul :) in rest o sa scrie ca si pana acum, cu diferenta ca o sa vedeti si voi, dar o sa scrie la fel...cu pofta

Anonim spunea...

bravo cosminus!!!! Nu numai pentru blog. Desi nu incurajez astfel de scriitura, scrisul virtual are si el rostul si impactul lui. E un fel de caiet de impresii. Pe care il scriai cind erai la scoala. Bravo! Asta pentru curaj. Sa vad cu ce vii!

cosmina spunea...

lilicule, scrisul virtual are un defect provoaca dependenta mai rau ca tutunul...e ca o tigara buna pe care tii cu tot dinadinsul sa o fumezi in fiecare zi. Depinzi de litere, de stari, de vreme, de prieteni si de ceilalti de neprieteni adica, de cuvinte din nou...depinzi si e frumos. Asa ca nu fa greseala sa ti deschizi blog decat daca esti pregatit sa depinzi curajos si onorabil de cine stie ce! :)

Alexa spunea...

Cei din urmă vor fi cei dintâi, dragă Cosmina! :-)