sâmbătă, 10 mai 2008

sa radem putin...inca putin...nu, hai s-o facem toata viata

E poate cel mai bine asa....sa razi, sa razi inca o data si mai e ceva dupa asta, realizarea cea mai de pret..sa-i faci pe cei din jur sa rada de tine. Inca un lucru esential este sa nu te simti prost ca tu stai in fata lor si de tine se rade. Vorbim de stand up comedy ca sa aprind lumina, pentru ca nu vorbim de coerenta in mijlocul noptii, vorbim de pofta de cuvinte.

Am pofta sa va spun cum a fost in seara asta la un show de stand up comedy. Am pofta sa scriu ca am ras cel mai tare la bancurile cu femei care conduc prost, cu femei care se duc in gasca la baie si cu femei care citec cosmo...fetelor, cosmo nu e cea mai buna revista. Incercati apropo de asta Tabu si o parte din Elle daca tineti neaparat la pagini lucioase cu femei si barbati pozati pe rosu. In Tabu si Elle se mai si scrie.

Revenind la rasul din cafeneaua de la Deko...va spun ca a fost pe bune. E total show ul, e fitness pentru diafragma, maini si picioare. Costel, Vio si Teo (in ordinea intrarii in scena) au ras de tot ce se poate si noi de ei...si cand spun tot asta inseamna ca nici Eminescu si Veronica n-au scapat, a fost cuplul serii. Noua ne-a placut, am filmat tot si promitem ca dam si la televizor, incercam sa aflam pe ce coordonate de latitudine nordica si sudica se stand up comedia in Romania...am investigat si va spunem la Reporter Special....putintica rabdare ar spune Caragiale daca ar fi aici.

Asta facem noi, suntem curiosi de meserie.

Pana una alta, zic sa invidiem comediantii...pentru ca rad mereu si pentru ca noi, oamenii de rand avem nevoie de motive serioase sa o facem. Zic sa-i invidiem...macar in seara asta. La reporter ii veti vedea peste o luna, cam asa...dar va anunt eu :)

Sambata e reportajul Ancai!! Eu o ma uit cu popcorn alaturi...e frumos.

4 comentarii:

Anonim spunea...

bravo, cred ca reportajul tau despre std-up commedy o sa fie super. Insa hai sa-ti vand un pont. Cred ca este bine sa spui ce faci cu doar 2-3 zile inainte sa difuzezi reportajul. Nu de alta dar sa nu te trezesti cu caimacul luat de concurenta. Si by the way, in week-endul care vine tu urmezi asa-i?

cosmina spunea...

da eu urmez...am dat asa cateva indicii si ma opresc! :)

Laura L. spunea...

my dear, rid singura citindu-ti rindurile! NU stiu cum de ai omis cuvintele "bestie", "maimutica" si alte alea, pentru ca in rest ai scris la fel de ghidus pe cit te credeam in stare. Se vede ca te simti in largul tau in casuta asta denumita "rinduri de reporter". La mai mare! ...lica !!! If U know what I mean!! :))

cosmina spunea...

....normal ca stiu ce inseamna lica, numai ca nu mai spunem pentru ca suntem oameni mari in devenire si ne e rusine :)