marți, 27 mai 2008

Careu de puşti, salopete şi Ioane d'Arc la Reporter Special

Nu e nici subiect de reportaj şi nici măcar uniformă obligatorie, e de fapt un început de săptămână pe care echipa de la reporter special l-a petrecut pe teren ad litteram. Adică am ieşit toţi la paintball sa facem poze pentru emisiune. Am tras cu puşca şi după am tras câteva concluzii:
- reporterii nu se uita toţi într-o singură direcţie atunci când nenea fotograful se arăta servit de o lumină şi un fundal agreabil
- reporterii folosesc la paintball o singură tactică de joc: "Înainte! URAAA!!"
- reporterii cântăresc în nişte minute argumentele pro şi contra cu privire la look ul din fotografii şi ajung la concluzia că nu le pasă de salopeta dublă în care o imită pe Ioana d'Arc
- reporterii se aruncă toţi în faţă, haotic şi pueril de dragul unei ultime poze de grup

Am apucat să vă spun că mai avem timp să ameliorăm toate chestiile astea?...da mai avem...şi mai facem şi lucruri serioase. Să vă uitaţi sâmbătă la Antena 3 de la 8 şi 5 aşa de confirmare.

Au fost trei Ioane d'Arc şi patru Vlad Ţepeşi.

2 comentarii:

pantacruel spunea...

imi pare rau, cosmina, dar eu nu pot suporta antena 3!
hai realitatea!!! :)

cosmina spunea...

:) nu e cu suparare şi nici cu scuze...e cu pareri.