luni, 19 mai 2008

apa, prieteni, zid cu iedera, film european..si ti se face brusc bine


Romanii au nevoie de mai multe ziduri cu iedera, de mai multe filme care se termina sec si de mai multi Fatih Akini care sa le inventeze.

Omul asta chiar a reusit sa tina bucuresteni stresati pe banci de lemn, in aer liber in curtea interioara a Muzeului Taranului Roman pret de 122 de minute. Cum? A facut un film intr-un anume fel.

Stiti cum era aerul la Festivalul Filmului European? Important, n-a mirosit o secunda a "yes or no", a Brad Pitt sau a Hollywood. Am vazut trei filme bune intr-o singura duminica, am baut apa, am pocnit sticla dupa aia si m-am mirat cand s-a terminat "De partea cealalta".

Bravo, FAtih Akin! Asta trebuie sa facem noi, astia care ne uitam la filme in curtzile muzeelor, sa ne miram la sfarsit. A vazut cineva "De partea cealalta"?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai... eu l-am vazut :))) si m-am mirat sincer la sfarsit si dupa ;) ... si am pocnit sticla!

cosmina spunea...

:) stiam ca pot conta pe tine