luni, 7 iulie 2008

Bucureştii...pe stand by

Parcă ajungem mai repede unde trebuie, parcă nu suntem toţi, lipseşte Tico ul ăla care pe cât e de mic pe atât încurcă mai tare intersecţia în fiecare dimineaţă. Nu se mai joacă care pe care la Charles de Gaulle sau la Arcul de Triumf.

Privirile sunt mai amabile, dramele n-au nume deci nu sunt importante, bombăneala e împrăştiată şi e cuminte, ora la care ajungem la birou e împinsă mai spre mijlocul cadranului. Se numeşte concediu sau dulce lâncezeală...şi dacă nu-l avem toţi îl ia oraşul ăsta pentru noi. Ne eliberează de trafic, de întârzieri, de oameni care valsează cu dictatura, de cerşetori specialişti în latineşte plecaţi la produs în vest, de politicieni care se comportă europeneşte.

Nu că e bine? Nu că vă convine? Oare n-am putea să facem cumva să fie mereu aşa? Oare n-am putea băga tot excesul ăsta plecat acum în vacanţă într-un calculator pe care să-l deschidem doar din când în când, doar ca să ne amintim cum nu vrem să fim...Nostalgia s-a downloadat dintotdeauna foarte bine. Să trăim!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pe bune,insista ca drumul este al tau.,Turcescu si Mindruta au ramas in urma.In curind vor fi rubrici goale in Dilema Veche!

Anonim spunea...

buna ma numesc kovacs cristian sunt din judetul arad imi doresc mult sa devin si eu reporter antena1 mai multe vb pe mes.. daca aveti id meu e cristi92_76a va multumesc mult o seara placuta