miercuri, 23 iulie 2008

Joaca de-a oamenii

Zilele astea filmăm sporturi la Reporter Special, sporturi noi care sfârşesc mereu în jocuri. Nu ne-am cramponat de medii şi poate a fost mai bine aşa. Am fost în aer, în apă, pe stânci, pe terenuri accidentate cu maşini zdruncinătoare, cu zmeul, cu coarda, cu piciorul şi peste tot cu frică frumoasă în sân...aşa jocul de-a fiinţele umane ne-a dus unde viaţa nu ne-a pregătit să ajungem până acum.
Ne-am întâlnit cu oameni care se joacă de-a sporturile, de-a avocaţii, de-a contabilii, de-a administratorii de firme mici şi mari, de-a salvatorii, de-a inspectorii de mediu şi de-a artişti ai mişcărilor..cu toţii s-au jucat mereu şi de-a oamenii. Ne-am molipsit şi aşa ne-am aruncat şi noi, oameni serioşi, în cascade, de-a lungul lor şi sub apă de munte. Cât a durat? Nu ne-am uitat la ceas, totul s-a scurs între dimineţi cu şosele curate de maşini şi amurguri târzii şi fără semnal. Cum a fost? O să vedeţi la reporter. Am scris mai întâi aici, ca într-un jurnal, am făcut şi poze să nu uităm cât e de bine să râzi de frică.







3 comentarii:

Anonim spunea...

O noua porecla pt DVS (DOMNISOARA-Viitoare-STEA) INCISIVA de la ANTENA 3.
Felicitari pe BUNE pt tine,frumoasa " maboule" (scuze de FRANTA).
Pe cind materialul pe ecranul Ant.3

cosmina spunea...

Încă nu am terminat filmările..materialul va fi pe post undeva pe la sfârşitul lui august. Voi anunţa pe blog oricum.

Anonim spunea...

....si tu esti pasare-n azur...
...Dar chiar da-ar fi sa ne mai nastem
tot nu va fi sa ne conoastem!Pozele 3si 4 sunt si misto si ...pandant!